tiistai 12. marraskuuta 2013

Se ihan ensimmäinen blogipostaus

No niin, tästä se sitten lähtee, sillä sain vihdoinkin toteutettua pitkään mielessäni pyörineen idean perustaa oma blogi. Halu bloggaamiseen on hiljalleen vuosien myötä kasvanut, kun olen huomannut miten paljon hyvää mieltä ja inspiraatiota olen saanut omista suosikkiblogeistani ja ennen kaikkea ymmärrettyäni kuinka loistava mahdollisuus bloggaaminen on vuorostani minulle jakaa sitä samaa hyvää mieltä ja inspiraatiota muille. Minulle blogit tarjoavat pakopaikan arjesta, pienen hengähdystauon kiireisen päivän keskelle, antavat ajattelemisen aihetta ja muistuttavat miten paljon kaikkea mielenkiintoista, ihanaa ja kaunista maailmaan mahtuukaan. Ehkäpä jonakin päivänä oma blogini voi tarjota jollekin tuon saman?



Tässä blogissa tulen kertomaan niistä pienistä ja vähän suuremmistakin asioista jotka rikastuttavat elämää ja tekevät päivästä vielä vähän paremman. Arkeni valopilkkuja ovat kauniit vaatteet, hyvä, terveellinen ruoka, oma hevoseni, liikunta ja musiikki vain muutamia mainitakseni. Myös matkailu, kauneus ja hyvinvointi kiinnostavat ja tulevat varmasti näkymään blogissani sisustamista unohtamatta.




Ja sitten jotain itsestäni. Olen siis Helsingissä kahden ystäväni kanssa asusteleva opiskelija, jolle ikää on kertynyt 19 -vuotta.  Rakastan teekupillista syysiltoina, villasukkia, lentokenttiä ja auringonnousuja, vihaan kylmää ja kiirettä. Olen välillä haaveiluun taipuvainen, utelias ja aina kova sotkemaan. Tärkein harrastukseni on ratsastus jota olen harrastanut 8 -vuotiaasta asti. Neljä vuotta sitten omistukseeni tuli puoliveritammani Eevi, jota käyn päivittäin hoitelemassa Vihdissä.


Tervetuloa maailmaani, toivottavasti viihdyt blogissani! Kommentit ja palaute ovat aina tervetulleita. Yhteydenotot osoitteeseen missmarysworldblog@gmail.com Linkki blogloviniin myös sivun alalaidassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti